Reklamacje

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Do reklamacji zostanie przyjęte tylko czyste, suche i niezużyte obuwie.

Reklamowane produkty należy odesłać do naszego e-sklepu postępując według wskazówek:

pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji
 

spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

"Oleksy" Sp. J. Paweł i Witold Oleksy
Stanisław Dolny 274
34-130 Kalwaria Zebrzydowska

kontakt mailowy:
sklep@oleksy.pl

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot produktu bez wskazanej wady lub należność za produkt/y na konto bankowe w terminie do 30dni od dnia doręczenia reklamacji.

 

Reklamacji podlegają wady ukryte z winy producenta, w obuwiu używanym zgodnie z jego przeznaczeniem i prawidłowo konserwowanym. Obuwie do reklamacji należy oddawać czyste razem z dowodem zakupu. Reklamacji nie podlegają :

a) naturalne zużywanie się obuwia w tym ścieranie się spodów skórzanyc,

b) subiektywne odczucie niewygody obuwia,

c) obuwie użytkowane w niewłaściwy sposób; niezgodny z jego przeznaczeniem lub pielęgnowane niewłaściwie,

d) obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział w dniu zakupu,

e) obuwie uszkodzone mechanicznie ( obicia, otarcia, rozerwania, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy),

f) plamy powstałe po przemoczeniu obuwi,

g) uszkodzenia powłoki lakierniczej lub obleczenia obcasów,

h) odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych zgodnie z polską normą w tym zakresie,

i) farbowanie stóp.