Reklamacje
Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Do reklamacji zostanie przyjęte tylko czyste, suche i niezużyte obuwie.
Reklamowane produkty należy odesłać do naszego e-sklepu postępując według wskazówek:
pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji |
|
spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres: "Oleksy" Sp. J. Paweł i Witold Oleksy kontakt mailowy: |
W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot produktu bez wskazanej wady lub należność za produkt/y na konto bankowe w terminie do 30dni od dnia doręczenia reklamacji.
Reklamacji podlegają wady ukryte z winy producenta, w obuwiu używanym zgodnie z jego przeznaczeniem i prawidłowo konserwowanym. Obuwie do reklamacji należy oddawać czyste razem z dowodem zakupu. Reklamacji nie podlegają :
a) naturalne zużywanie się obuwia w tym ścieranie się spodów skórzanyc,
b) subiektywne odczucie niewygody obuwia,
c) obuwie użytkowane w niewłaściwy sposób; niezgodny z jego przeznaczeniem lub pielęgnowane niewłaściwie,
d) obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział w dniu zakupu,
e) obuwie uszkodzone mechanicznie ( obicia, otarcia, rozerwania, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy),
f) plamy powstałe po przemoczeniu obuwi,
g) uszkodzenia powłoki lakierniczej lub obleczenia obcasów,
h) odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych zgodnie z polską normą w tym zakresie,
i) farbowanie stóp.