MÓJ KOSZYK

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Reklamacje

 

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Towary kupione w sklepie internetowym możesz reklamować na dwa sposoby:

Najłatwiej w dowolnym sklepie Oleksy w Polsce. Przygotuj tylko produkt do reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. paragon, fakturę lub potwierdzenie zamówienia.

Produkty możesz też oddać do reklamacji do naszego esklepu postępując według wskazówek:

- pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji dostępny poniżej 
- spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

"Oleksy" Sp. J. Paweł i Witold Oleksy
Stanisław Dolny 274
34-130 Kalwaria Zebrzydowska

reklamacje@oleksy.pl

W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot produktu bez wskazanej wady lub należność za produkt/y na konto bankowe,

 

  Zgłoszenie reklamacyjne

 

Reklamacji podlegają wady ukryte z winy producenta, w obuwiu używanym zgodnie z jego przeznaczeniem i prawidłowo konserwowanym. Obuwie do reklamacji należy oddawać czyste razem z dowodem zakupu. Reklamacji nie podlegają :

a) naturalne zużywanie się obuwia w tym ścieranie się spodów skórzanyc,

b) subiektywne odczucie niewygody obuwia,

c) obuwie użytkowane w niewłaściwy sposób; niezgodny z jego przeznaczeniem lub pielęgnowane niewłaściwie,

d) obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział w dniu zakupu,

e) obuwie uszkodzone mechanicznie ( obicia, otarcia, rozerwania, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy),

f) plamy powstałe po przemoczeniu obuwi,

g) uszkodzenia powłoki lakierniczej lub obleczenia obcasów,

h) odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych zgodnie z polską normą w tym zakresie,

i) farbowanie stóp.