MÓJ KOSZYK

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Najczęstsze pytania

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „nie pamiętam hasła” znajdujący się w zakładce „konto” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji.

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować drogą mailową (sklep@oleksy.pl) - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Nasza Firma dokłada wszelkich starań aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej i w jak najkrótszym czasie, ale minimalny czas realizacji zamówienia od momentu złożenia Zamówienia do odbioru butów przez Klienta wynosi 3 dni.

a) w przypadku przedpłaty – 15,00 zł,
b) w przypadku zapłaty „za pobraniem” – 20,00 zł
c) w przypadku zapłaty gotówką w jednym z Salonów prowadzonych przez Sprzedającego – 0,00 zł.

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. W trakcie składania zamówienia przy wyborze dostawy i płatności proszę wybrać "odbiór osobisty, płatność przy odbiorze".

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.

Zwrot płatności na rzecz Konsumenta nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Możesz zwrócić lub wymienić produkt w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podawania przyczny. Wystarczy, że wypełnisz odpowiedni forularz i odeślesz do nas paczkę razem z dowodem zakupu. Pamiętaj, że zwrotu/wymiany możesz dokonać w dowolnym salonie Oleksy w całej Polsce.

Szczegółowe informacje w zakładce zwrot i wymiana.